Pristatymas
Pristatymas

Pristatymas per DHL per 3–6 darbo dienas, jei užsakymas pateiktas iki 14:00 darbo dieną.
Pristatymas per DHL Economy galimas tik siuntoms, kurių matmenys tinka siųsti vokelyje. Šis ekonomiškas pristatymo būdas negalimas siuntoms dėžutėse ar sveriančioms daugiau nei 1 kg.
Apie siuntą būsite informuoti el. paštu. Siunta bus pristatyta į pašto dėžutę arba į nurodytą vietą.

Itella kurjeris pristato siuntas visoje Lietuvoje – tiesiai prie Jūsų durų. Pristatymas vyksta per 3–4 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo.

DPD kurjeriai pristato siuntas įprastu darbo laiku nuo 8:00 iki 17:00. Klientas apie siuntos pristatymą yra informuojamas SMS žinute ir el. paštu apie siuntos judėjimą.
Klientas pirmą pranešimą gauna tą dieną, kai siunta perduodama pristatymo bendrovei DPD. Pristatymo dienos rytą klientas gauna informaciją apie 1 valandos tikslumo pristatymo laiką ir nuorodą, per kurią gali pakeisti pristatymo duomenis. Pranešime taip pat yra siuntos numeris, o jei tai apmokėjimas pristatymo metu – ir suma. Apmokėti galite kurjeriui grynaisiais arba kortele.
Siunta pristatoma daugiausia 3 kartus. Pirmi du bandymai – automatiškai. Trečias – pagal prašymą el. paštu dpd@dpd.lt.
Pagal susitarimą su pašto paslaugų naudotoju, DPD Lietuva gali pristatyti siuntą ir į alternatyvią vietą „Pickup“. Pickup yra atsiėmimo vietų ir dėžučių tinklas visoje Lietuvoje. Atsiėmimo vietose siuntą galima atsiimti per 5 dienas. Iš dėžučių – per 3 dienas. Klientas apie tai informuojamas pranešimu.
Pristatymas per 3 dienas valandas galioja užsakymams, gautiems iki 13:30 darbo dienomis (su pristatymu kitą darbo dieną).

Pristatymas per SmartPost – paštomatus per 3–4 darbo dienas, jei užsakymas pateiktas iki 12:00 darbo dieną.
Šis pristatymo būdas skirtas siuntų pristatymui į SmartPost paštomatus visoje Lietuvoje. Išsiuntus siuntą, el. paštu gausite sekimo numerį ir nuorodą siuntos stebėjimui.
Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, gausite pranešimą el. paštu arba SMS žinute su kodu, skirtu dėžutei atidaryti. Siuntą galėsite atsiimti bet kuriuo metu pagal paštomato darbo laiką.
Dažniausiai užduodami klausimai apie pristatymą:
Kai tik Jūsų užsakymas bus apdorotas, atsiųsime Jums el. laišką su tiesiogine nuoroda į labai aiškų siuntos sekimo puslapį. Jame rasite visą būtiną ir nuolat atnaujinamą informaciją apie savo užsakymą.
Taip, jei pasirinkote pristatymą per kurjerį, o ne atsiėmimo punktą, kurjeris Jums paskambins prieš pristatant siuntą. Tuomet kurjeris pristatys Jūsų siuntą nurodytu adresu. Pristatymas vyksta įprastomis darbo valandomis. Svarbu nepraleisti kurjerio skambučio, nes, priešingu atveju, siuntinio pristatymas tampa sudėtingesnis bei atsiranda rizika, kad siuntinys nebus pristatytas ir sugrįš pas mums. Kartais, jei nepavyksta su Jumis susiekti, kurjeris palieka siuntinį artimiausiame nurodyto vežėjo atsiėmimo punkte.
Jei siuntinio išorė yra pažeista, nepriimkite jo ir praneškite apie tai mums. Jei gavote siuntinį ir jį atidarę pastebėjote, kad gaminys yra pažeistas, rašykite mums adresu info@giovani.lt ir prie laiško pridėkite siuntinio arba pažeisto gaminio nuotraukas. Mes būtinai išspręsime situaciją taip, kad Jus tenkintų, o sugadintą prekę pakeisime nauja bei pridėsime dovaną.
Patikrinkite siuntos judėjimą (siuntos sekimas). Siuntos sekimo nuorodą rasite siuntos išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške. O jei pristatymas ir toliau vėluoja, susisiekite su mumis el. paštu info@giovani.lt. Išspręsime šią situaciją taip, kad siuntinį kuo greičiau turėtumėte savo namuose.
